Главная » Статьи » Статі про торгове обладнання б у

Вітрина для м'якого морозива б/в
Запитайте будь-яку людину про її улюблені солодощі. Як мінімум, 90% опитаних тут же згадають про морозиво. Морозиво – універсальні ласощі. Існує величезна кількість його різновидів і сортів: шоколадне, ванільне, полуничне, крем-брюле, з наповнювачами, ескімо, пломбір, заморожений сік, брикет і, звичайно ж, м'яке морозиво. Перед такою спокусою особливо важко встояти у літню спеку. Не дивно, що барвисті вітрини з морозивом у спекотні дні з'являються буквально на кожному розі.

Як же привернути увагу покупців саме до свого прилавка? Безумовно, якість і асортимент продукції відіграють тут не останню роль. Але не варто забувати про поширені стереотипи, які можуть зіграти вам на руку. М'яке морозиво містить менше жиру, ніж морозиво фабричного виробництва, тому воно більше асоціюється зі здоровим харчуванням, а також вважається більш підходящим продуктом для дитини. М'яке морозиво більш легке, повітряне, а також має більш яскраво виражений смак, ніж звичайне. До того ж, воно дозволяє клієнту поєднувати кілька улюблених смаків в одному стаканчику. Отже, все більше покупців обирають не кіоск із фасованим морозивом, а вітрину з апетитним м'яким прохолодним десертом.

М'яке морозиво було придумане зовсім недавно. Група британських вчених (у складі якої була і майбутня «залізна леді» Великої Британії Маргарет Тетчер) на початку 1950-х років розробила спосіб насичувати морозиво вдвічі більшою кількістю повітря. Так було отримано те саме славнозвісне м'яке морозиво, розрекломаване згодом компаніями Mr.Whippy і Mr.Softee.

Що ж це таке - м'яке морозиво? Це солодкий кремоподібний продукт, що виготовляється із рідких сумішей, який не піддається гартуванню до дуже низьких температур (як температура для звичайного фабричного морозива - 12 - 18оС). Температура м'якого морозива складає від-6оС до-8оС, а ступінь збитості (насичення маси повітрям) - не менше 40%. Для виробництва м'якого морозива використовуються спеціальні фрізери, а продаж відбувається або одразу ж з апарату, або через вітрину б/в. Фризери зазвичай використовуються у фаст фудах, а для кафе і вуличних точок торгівлі більше підходять спеціальні морозильні вітрини для м'якого морозива б/в.

Власне, морозильні вітрини для м'якого морозива б/у використовуються для зберігання, презентації та продажу будь-яких видів м'якого морозива. Такі морозильні вітрини б/в, зазвичай, використовуються у торгових центрах, парках розваг, кафе-морозиво і невеликих кафе, які продають морозиво на винос.

У вітринах для м'якого морозива б/в звичайно використовується велике загартоване оглядове скло. Експозиційна поверхня вживаної морозильної вітрини підсвічується таким чином, щоб у більш вигідному світлі представити морозиво покупцеві і привернути увагу до продукту.

М'яке морозиво, як правило, зберігається у гастроємності. У базову стандартну комплектацію морозильних вітрин для м'якого морозива б/в вони зазвичай не входять. Тому вітрину для м'якого морозива, що була у вживанні, потрібно додатково комплектувати. Кількість гастроємностей може бути від 10 до 20 штук, крім того, стільки ж ємностей може знаходитися у спеціальному накопичувачі морозильної вітрини б/в.

Також у деяких вітринах б/в є спеціальні кошики, у які можна ставити морозиво, не виймаючи його із заводських пластикових контейнерів. Вживані морозильні вітрини розраховані на певну кількість смаків, тобто, чим більше різних видів морозива ви збираєтеся одночасно розмістити у вітрині, тим більший розмір площі викладки вам знадобиться.

Для того, щоб температура повітря у морозильній вітрині б/в підтримувалася на постійному оптимальному рівні у всьому об’ємі, може використовуватися примусова циркуляція повітря у верхній частині камери (динамічний тип охолодження вітрини б/в).

Зовнішній вигляд вживаних вітрин для м'якого морозива може бути дуже різним у різних виробників, але загальні робочі характеристики і температурний режим майже однакові.

У багатьох морозильних вітринах для м'якого морозива б/в використовуються спеціальні надставки для інвентарю, посуду, ложечок, стаканчиків, а також для додаткових інгредієнтів (горішки, сухофрукти, цукати) і наповнювачів. Присутність такої надставки істотно полегшує роботу продавця і робить процес обслуговування клієнтів набагато більш оперативним.

Бізнес, побудований на продажу м'якого морозива може бути надзвичайно прибутковим. У найспекотніші і ясні - пікові дні продажів морозива - є всі шанси реалізувати 350-500 порцій, а при вигідному розташуванні і набагато більше. Максимальний дохід від однієї торгової точки складе до 3000 - 4500 доларів. Крім витрат на сировину і витратні матеріали, необхідно врахувати зарплату продавця (як мінімум, 100 доларів) і орендну плату - від 100 до 500 доларів на місяць. Повернення інвестицій, таким чином, варто чекати не раніше, ніж на другий місяць роботи. Зате наступний сезон буде прибутковим! А якщо продаж відбувається у приміщенні торгово-розважального центру або кафетерію, то ви, безумовно, отримаєте чудовий прибуток і зможете вести торгівлю цілий рік.

Категория: Статі про торгове обладнання б у | Добавил: xhoholx (26.02.2013) | Автор: Вітрина для м'якого морозива б/в
Просмотров: 1916 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]